Ciekawe rzeczy w katalogu numer 4.

Już 3 marca zamawiać będziemy mogli z katalogu nr 4/2016. Bardzo odważny make up modelki na okładce reklamuje nowe paletki oraz tusz. Co do tuszu to rewelacji nie ma, chyba, że ja nie potrafię się nim posługiwać. Każdy potrzebuje innego efektu ale zamiast zagęszczać to skleił mi rzęsy. Jeszcze trochę go po testuje i dam wam znać ;)



 Coś dla wielbicielek kultowego zapachu Pur Blanca. Duża promocja na wszystkie cztery zapachy. Koszt 21.49zł przy zakupie dwóch dowolnych z tej i kolejnej strony. 


 Bardzo ciekawi mnie cała seria extra lasting, Warto zwrócić uwagę na podkład, jest tutaj w atrakcyjnej cenie. Kupiłam najjaśniejszy odcień, zobaczymy co z tego będzie.



Warto zwrócić uwagę na bonusy, jeśłi wydamy ok 30zł na zakupy, możemy mieć którąś z tych rzeczy w dużo niższych cenach. Bardzo ciekawi mnie balsam do ust, nigdy nie miałam żadnego w takiej formie. No i bardzo poważny słodki zapach Luck. Wolę edycję LA VIE z truskawką.



Dwie nowe paletki cieni do powiek. Pastelowe kolory według Avon idealne na wiosnę. Ładny make up ale na pewno nie na co dzień. Chociaż efekt jest świeży i oryginalny. 



Seria extra lasting oraz 3D w promocji. Szminkę 3D opisywałam w poprzednim poście Klik. Odbiór artykułu był ogromny, bardzo dziękuję ;) O tej pierwszej serii opowiem coś więcej gdy bliżej przyjrzę się podkładowi.



Na to ofertę koniecznie trzeba zwrócić uwagę. Ja polecam konturówki do brwi, szkoda, że jest tak mało odcieni do wyboru. Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni. Ale za to asortyment przeznaczony do oczu jest spory. 



Avon ku mojemu zaskoczeniu wprowadza coraz więcej dobrych pędzli do swojego sklepu. Gąbeczka już nie długo będzie moja bo w takiej cenie już prędko nie będzie ;) Ale warto też zwrócić uwagę na pędzel do konturowania który jest nowością. 



Zbliża się wiosna więc kultowe lekkie mgiełki do torebki są w super cenach. Gama zapachowa co jakiś czas się powiększa więc chyba producenci są w stanie trafić prawie w każdy gust. 



Pod koniec wyprzedaże, czyli dobre produkty na prawdę w niskich cenach. Ja się chyba skuszę na balsam pod prysznic, zawsze chciałam wypróbować czy to na prawdę działa. 



 Zbieram wiele zamówień na zapachy na ostatniej stronie, najbardziej popularna jest pomarańczowa wersja. Zapachy te są bardzo lekkie i świeże. Jeśli ktoś je lubi to są akurat w niższych cenach. Szkoda, że zabrakło fioletowej wersji, jest na prawdę ładna. 


Jakie produkty przypadły wam do gustu? Może już jakieś testowałyście? Na co macie ochotę w tym katalogu?
*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:

Rose^^


Komentarze

Popularne posty