Use Holiday!




Większość osób wakacje rozpoczęło pod koniec czerwca. No ja jako w tedy maturzystka zajęcia w szkole skończyłam szybciej. Jednak przez maturę i egzamin zawodowy nie czułam tej wolności. A teraz mija już połowa lipca i w końcu czuję, że są wakacje! Tradycyjnie co piątek oglądam Harrego Pottera! Pogoda w kratkę co jest dziwne bo nie pamiętam żeby rok temu tak było.

16 lipca spontanicznie byłam z Olą i jej znajomymi ze szkoły na małej wycieczce rowerowej. Przejechaliśmy jakieś 25 km. Nie planowaliśmy tego ale fajny wysiłek. Chcę więcej! ;) Po drodze wypiłyśmy z Olą butelkę wody, to bardzo dobrze bo bardzo ważne jest nawadnianie organizmu zwłaszcza w trakcie wysiłku fizycznego ;)


Tego samego dnia rano dowiedziałam się, że dostałam się na studia. Szok! Nie wiem jakim cudem mnie tam przyjęli ale cieszę się bo nigdzie więcej nie składałam dokumentów. Do 21 lipca musiałam dowieść dokumenty na uczelnię więc w poniedziałek wybrałam się aby to zrobić. Miasto bardzo mi się spodobało. Mam nadzieję, że dam sobie tam radę. Poznałam już jedną przesympatyczną dziewczynę z którą prawdopodobnie będę w akademiku. Z racji, że idę tam sama bez żadnych znajomych to Martyna spadła mi po prostu z nieba ;D

Ktoś poznaje obiekt? Wiecie w jakim mieście się znajduje?


*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed


Róża^^



Komentarze

  1. Gratulacje w związku z przyjęciem na studia ;) i Powodzenia ;D
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostania się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przyjęcia na studia, sama pamiętam jak trzy lata temu sprawdzałam wyniki i dostałam się na studia na których mi zależało :)


    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję że nie żałujesz wybranego kierunku :)

      Usuń
  4. Gratuluję przyjęcia na studia i życzę powodzenia ! :)
    Obserwuję i jak was się spodoba mój blog - możecie zrobić to samo ( byłoby bardzo miło )

    Zapraszam do mnie na nowy post ----> http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i na pewno wpadne do Ciebie i zobaczę co ty tworzysz :)

      Usuń
  5. Też pisałam w tym roku maturę i dostałam się na studia :) Gratsy!
    W ogóle podoba mi się Twój blog i Cię zaobserwuję. Serio.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! ;) bardzo nam miło i Tobie też gratuluję przyjęcia i życzę powodzenia xD na pewno zajrzę do Ciebie na bloga ;)

      Usuń
  6. Gratulacje! :) Też lubię takie wycieczki rowerowe :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty