Szminki godne polecenia! I na szczęście już po pierwszej sesji ;)

Próbki są świetnym sposobem na upewnienie się bądź przetestowanie wielu rzeczy. Mam już zapełnioną całą kasetkę i razem z moją współlokatorką testujemy kolory!



Bardzo popularne są teraz matowe szminki. Wiem, że MAC wypuścił parę kolorów za ponad 100zł. Widziałam parę recenzji i nie były one za bardzo pozytywne. Kolejną firmą jest też Inglot. W jednym z filmików na YT Hania z digitalgirl Klik pokazuję piękne kolory jednak są one bardzo tępe. Dlatego zdziwiło mnie, że Avon zaproponował rewelacyjną szminkę o matowym wykończeniu! Jak na razie posiadam BERRY BLAST i jestem w niej zakochana. Długo się utrzymuję, jest mega matowa i bardzo ładnie się ją nakłada. Myślałam że będzie wysuszać usta ale nic z tych rzeczy. Jestem pełna podziwu i gratuluję firmie. Koszt to ok 16zł, występuje w kilku pięknych kolorach. Polecam, warto się zapoznać z tą ofertą ;)



Kolejne szminki są z serii 3D. Nie mrowią tak samo jak ich odpowiedniki w formie błyszczyków ale są cudowne. Piękna gama kolorystyczna i same dobre właściwości dla ust. Pierwszym ważnym składnikiem jest kolagen, stymuluje mikro krążenie, co powinno je optycznie powiększyć, Ja jednak widzę tylko nie znaczną różnicę. Dzięki retinolowi usta są gładkie i odżywione. Natomiast kofeina, granat i olejki jojoba ujędrniają usta, poprawiają ich elastyczność i co najważniejsze intensywnie nawilżają. Posiadają także spf 15 co dodatkowo chroni usta. Kolory to Stolen Kisses oraz ten różowy to Bitten. Według mnie najpiękniejszy róż w całej ofercie Avon. Koszt to ok 16 zł. Na zdjęciu Olcia która jest ze mną na roku (Wiem, piękne mam tam dziewczyny). Czasami odwiedza nas w akademiku jeśli znajduje czas ;*

Dziś są walentynki, chciałam tylko przypomnieć, że nie jest to wyłącznie święto zakochanych. Oprócz tego, że kocha się całym rokiem ;)



No i widok z dachu, niestety w dzień i niestety nie ja  robiłam to zdjęcie. Bo gdy byłam tam ok godziny drugiej trzydzieści w nocy to nie pozwolono mi zrobić zdjęcia ale wybaczam bo widok był nieziemski. Nie widziałam jeszcze nigdy w życiu czegoś tak pięknego. Mam nadzieję, że kiedyś wam go pokaże a na razie będę go trzymać w pamięci. Nigdy tam nie wchodźcie, nie jest tam bezpiecznie ;)


Testował ktoś którąś z tych szminek? Wolicie matowe czy standardowe szminki?

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Rose^^

Komentarze

  1. Ciekawe szminki, pasują ci takie kolory :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu szminka ma przecudowny kolor ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor szminki jest cudowny :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. :-) Wspaniała szminka. :-)

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szminki! <3

    Zostałaś wybrana do mojego konkursu, w którym można wygrać bluzę z sklepu mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł! Wejdź na mojego bloga i dowiedz się więcej - > ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty