Mała dawka inspiracji - okres studniówkowy, zdrowe nawyki #7 Zszywka.pl



   Nowy rok dla maturzystów oznacza wielkie przygotowania do balu maturalnego. Dlatego na zszywce moją uwagę zwróciła ta przepiękna kreacja: klik. Odpowiednia raczej dla wysokich osób, które lubią takie balowe kreacje. Więc wszystkim osobą wybierającym się na bal życzę udanej zabawy.
   Kolejną piękną zszywką jest fotografia pięknego połączenia barw na ustach oraz paznokciach. Od dłuższego czasu uwielbiam matowe kolory! Klik. Wiem, że nie każdy lubi takie takie wyraziste kolory lub długie paznokcie, każdy jest inny i wyjątkowy na swój sposób!






Jeśli chodzi o bale i inne ważne przyjęcia to jednym z ważnych elementów są włosy a dokładnie to co z nimi zrobimy. Wiadomo, że najwięcej wymyślić możemy jeśli mamy długie włosy, Jeśli ktoś tak jak ja zapuszcza lub chce zacząć to proponuję zapoznać się z blogiem dziewczyny która ma świetnego posta na ten temat: Klik. Ja nadal opieram się tylko i wyłącznie na drożdżach piwowarskich, ponieważ jeszcze mnie nie zawiodły. Więcej na ten temat tutaj: Klik. Ale na blogu tej dziewczyny znalazłam ciekawy sposób z połączenia dwóch ogólnodostępnych produktów. Sposobów wymienionych jest tam wiele więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.









  Czas na dekalog zdrowego odżywiania! Tak, tak istnieje coś takiego i jest to wbrew pozorom bardzo logiczny ;). Chyba ustawię sobie na tapetę, żeby często zwracać na to uwagę: Klik. Zastanawia mnie tylko punkt 5, nigdzie, nigdy nie słyszałam o takim sformułowaniu. Dobrze, że lubię mleko^^
   No i coś dla fanów "Gry o Tron". Pewnie większość i tak już o tym wie ale może kogoś tym uszczęśliwię. Już w kwietniu ukazuje się kolejny sezon! Ja już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że już sporo osób wkręciłam w ten serial: Klik.








Jeśli ktoś chce się dowiedzieć co u Olci to zapraszam tutaj: klik.
Ktoś wybiera się na studniówkę lub ma jakieś rady dla osób przygotowujących się?
Która zszywka podobała się najbardziej?


*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Rose^^







Komentarze

  1. Dzięki wam, znalazłam sposób na długie włosy!
    Obserwuję i czekam na kolejne posty! <3

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zszywka z sukienką cudowna, bardzo oryginalny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post, sukienka jest cudna ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest cudowna! Co prawda mi jeszcze daleko do studniówki, ale znajdę i założę haha
    Może obs za obs?

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta suknia wygląda choćby jak z jakiejś bajki. Kojarzy mi się z czarownicą,nie wiem czemu. może dlatego, że jest czarna? Świetny post, pozdrawiam xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty