Sposób na długie włosy !

Od bardzo dawna marzą mi się długie, piękne i zdrowe włosy.
Jednak gdy ktoś ma czasami problem z rozdwajaniem się końcówek, wie że nie jest to proste. Stosowałam przeróżne sera na końcówki oraz jedwab. Po pewnym czasie i tak musiałam odwiedzić moją przemiłą Panią fryzjer, która podcinała mi końcówki. Średnio powinno się podcinać końce co 3 miesiące. Jeśli rozdwojonych końcówek nie będzie się skracać to zaczną pękać i rozdwajać się coraz wyżej. Przez to nie będziemy widzieć że włosy w ogóle nam rosną.
Jednak jakieś dwa lata temu zaczęłam stosować genialną rzecz!

Drożdże piwowarskie z firmy Lewitan.

Tabletek w opakowaniu jest aż 200 i cena to około 13zł. Można je nabyć prawie w każdej aptece. Bierze się je 3 razy dziennie. Jednak przestrzegam przed przedawkowaniem. Wiem, ze najlepiej jak pije się drożdże ale ja po prostu wolę tabletki. Zadaniem tego specyfiku jest przyspieszyć wzrost włosa, wzmocnić paznokcie oraz poprawić kondycję skóry.

Co do włosów to działa zdecydowanie! Jeśli włos średnio rośnie 1 cm na miesiąc to przy zażywaniu leków może się to zwiększyć do 3 cm. Nie wiem niestety jak wpływa na paznokcie bo ja nie mam problemów z moimi więc różnic nie było. Stan mojej cery także nieznacznie się poprawił ale zaraz gdy skończyłam opakowanie to skóra powracała do poprzedniego stanu.
Słyszałam też, że po skończonym danym opakowaniu trzeba zrobić 3 miesiące przerwy. I dopiero potem zacząć zażywać kolejne. Jednak warto ponieważ zanim skończy się opakowanie to widać przyspieszony wzrost włosa. Polecam serdecznie sprobować!




*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed


Róża^^

Komentarze

Popularne posty