Druga odsłona ciekawych zszywek!


Tydzień temu pojawiła się pierwsza odsłona serii o zszywkach. Tam dokładnie wyjaśniam co to jest i czemu jest dla mnie ważne :Klik
A teraz przejdźmy do tych, które urzekły mnie najbardziej w tym tygodniu.


Przecudowny design! Wszystko świetnie moim zdaniem do siebie pasuje: Klik. Taką półkę każdy może wykorzystać na swój sposób.  Ta wersja ma w sobie jakiś urok ;) Stwarza przytulną atmosferę. Widać, że posiadaczka miała mega pomysł na wypełnienie półek. Ja bym pewnie ułożyła tam same czarne elementy. Chociaż te świecące lampki zostawiłabym w tym kolorze jaki jest teraz ;)





Kolejną zszywką jest sposób na dekorację deserów: Klik. Jest genialnym pomysłem i nie zdawałam sobie sprawy, że można to zrobić w taki sposób. Na pewno wykorzystam go gdy będę piec jakieś ciasto. Mylę że będzie to wyglądało dość oryginalnie. Dlatego tym bardziej ciesze się, że to znalazła. Ostatnio bardzo lubię próbować nowe rzeczy. A ten zestaw po prawo : Klik jest bardzo odważny i mimo wszystko dziewczęcy. Piękne loki uzupełniają całość stylizacji.






Dzięki książkom można przenieść się w zupełnie nową rzeczywistość. Tworzą one dla nas odskocznie od codzienności. Ta zszywka oddaje wszystko w jednym zdaniu: Klik. Szanuję ludzi, którzy nie lubią czytać bo każdy ma inne upodobania ale nic tak jak książka nie rozwija wyobraźni! To przepięknej zdjęcie pięknej kobiety: Klik jest na moim wygaszaczu od paru dniu. Genialna uchwycona chwila i bardzo podobają mi się włosy. Jest dla mnie trochę motywująca, jakby mówiła żeby się nie poddawać.


Ciekawe czy wam któraś z tych inspiracji przypadła wam do gustu ;)

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

  1. Te pólki wyglądają uroczo! :D
    Muszę powiedzieć, że są dla mnie inspiracją, bo zmieniam wystrój pokoju :D
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że coś Cię tutaj również zainspirowało :)
      życzę samych udanych pomysłów przy zmianach wystroju!

      Usuń
  2. Już obserwuje bo wcześniej znalazłam Twojego bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo bo warto tam zaglądać ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty