Moje uzależnienie - Zszywka.pl


Niektórzy są jak ja to mówię: dzieckiem fejsa a ja jestem dzieckiem Zszywki! Przyznaje się bez bicia. Gdy jeszcze chodziłam do szkoły to zaglądałam tam w każdej wolnej chwili. A w internacie zawsze prosiłam współlokatorkę żeby powiedziała mi, że mam wyjść ze Zszywki i zacząć się uczyć ;) Ale po kolei. Co to w ogóle jest ta Zszywka? To największy portal inspiracji! Każdy znajdzie coś dla siebie. Komentarze są szczere i przydatne, można się dowiedzieć mnóstwo rzeczy.
Najfajniejsza zszywka na dziś to ten piękny makijaż ;) Link
 Inspiracji jest cała masa, związane są z każdą dziedziną życia! Zachęcam do tworzenia własnych tablic, O to link do mojej i Oli: Tablica

Zawsze ciekawiło mi mnie jak zrobić tak dobre zdjęcie po wykonaniu make up na sobie lub kimś innym. To zdjęcie pięknie wszystko oddaje. Ukazuje też wszystkie cechy dobrego makijażu. Po prostu obserwować i próbować samemu, bo zawsze się waham co do malowania dolnej powieki do połowy oka. To ślicznie wygląda ale u kogoś ;) Może muszę jeszcze po prostu poćwiczyć ;)


Kolejną genialną zszywką jest to zdjęcie: Link Piękna fryzurka no i piękna kobieta. Chciałabym tak ładnie wyglądać w takiej długości jednak ja całe życie zapuszczam ;) Kolor też jest cudny, może kiedyś jak będę potrzebowała dużej zmiany to zetnę właśnie tak. Ale to raczej prędko nie nastąpi. Po prawej przepiękne połączenie barw: Link no i białe paznokcie do opalenizny są genialne!




Z kolei ta zszywka przypomniała o czymś pysznym: Link. Bardzo dawno nie jadłam agrestu i chyba w okresie wakacyjnym był już dojrzały. Muszę się przejść do ogródka i sprawdzić bo nabrałam na niego ochotę!
Hamaki zawsze kojarzą mi się z wakacjami a ta wersja nadaje się na każdą porę roku: Link. Biel i czerń to zawsze bezpieczne połączenie. które przynosi genialny efekt. Śliczny kolor na białym tle. Wydaje mi się, ze to jakieś poddasze więc atmosfera też jest genialna.




Ostatnia zszywka na dziś, która przykuła moją uwagę to świetnie zorganizowane biurko: Link. Biel jest trudna, ponieważ łatwo się brudzi ale jest warta poświęceń! Też bym chciała mieć w pokoju taki kolor. Więc jeśli mam jakiś wpływ na zmiany to własnie ten kolor wybieram ;)
No i w końcu chciałam wam powiedzieć o blogu mojej kuzynki na który bardzo zachęcam zajrzeć!
Blog Dreamer









*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.

*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

Popularne posty