Czas na mały urlop !


 Zabawne już dla mnie jest to, że gdy mam dzień wolny to dużo ludzi tak troszeczkę jest zdziwionych. Teraz mam aż kilka dni wolnych i o dziwo nie było sytuacji, że nie wiedziałam co zrobić z wolnym czasem.

 Bardzo dawno nic nie pisałam i nadal sprawia mi to radość. Tworzę ten wpis bardziej na pamiątkę dla siebie samej. Krótka podróż do Radomia i resztę dni spędzonych w Płocku. W Radomiu przypomniałam sobie jak gry planszowe są super, brakowało mi takich chwil. Odwiedziłam tam dwie ważne osoby, które poznałam w pracy w okresie wakacyjnym w 2016 roku.

 Miejscem do którego na pewno wrócimy jest Burger & Go. Intrygujący wystój i wysoka jakość produktu. No i lokal był otwarty 3 maja(o dziwo), bo właśnie w tedy tam byłam. 

 Jeśli chodzi o miejsce na deser to w Płocku otworzyli Naleśnikarnie Krepsiaki. Nie byłyśmy w stanie zjeść standardowej porcji ale miłym zaskoczeniem było, że pakują też na wynos. 


Właśnie trwa finałowy sezon Gry o tron i spotkałam się z szeroką opinią że Avengers - Koniec Gry jest tak samo epicko zrobione. Wraz z przyjaciółką wybrałyśmy się na seans. Oczywiście bez spoilerów ale było warto iść i podziwiam grafików. 


Jeden z ostatnich dni wolności spędziłam na wycieczce rowerowej po Płocku, wybudowana została bardzo fajna część nad Wisłą w pobliżu jedynego w Polsce molo na rzece. Korzystając z Płockich Rowerów Miejskich i jakichkolwiek innych przestrzegam - zanim wypożyczycie sprawdźcie czy wszystko działa poprawnie np. hamulce ;p 



*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
Rose^^

Komentarze

Popularne posty