Halloween, grzywka i plany na Opener!

                                          Wpisując się w klimaty nadchodzącego Halloween..

Dziękuję za ten piękny naszyjnik od przyjaciółki!
I tak będę nosić go całym rokiem^^


A teraz coś z mega potencjałem i moim zdaniem dużym talentem.
Link do Instagrama Klik



Dokładnie dziś dowiedziałam się, że Bruno Mars wystąpi 7 lipca 2018 podczas OPENER Festival. 
Już nie mogę się doczekać! Będę cierpliwie odliczać dni. Dla mnie to taki mały cud że rok po koncercie z okazji trasy koncertowej znowu będę mogła usłyszeć te piosenki na żywo! Klik


Urodzinowy prezent był dla mnie wielką niespodzianką bo na prawdę się nie spodziewałam. Razem z przyjaciółką od której dostałam prezent postanowiłyśmy w połowie sierpnia obciąć sobie grzywki (dobrze, że chociaż ona  wyglądała dobrze od razu). Ja musiałam poczekać miesiąc aż trochę odrośnie i teraz jest znośna. Produkty z Douglasa rzetelnie testuję i jestem podjarana. W zestawie była pianka pod prysznic, balsam do ciała i krem do rąk. Z tym ostatnim się nie rozstaje, zawsze mam go przy sobie. Oprócz genialnych właściwości sam zapach uwodzi, pierniki, pierniki wszędzie! W końcu święta coraz bliżej a ten zapach mi się z nimi kojarzy.



*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
Rose^^

Komentarze

Popularne posty