Wycieczka do Krakowa czyli Koncert Bruno Marsa!


Pół roku przed wyjazdem dowiedziałam się o koncercie mojego ulubionego artysty w Tauron Arenie w Krakowie. Radość była ogromna jednak dużo wydarzeń spowodowało że dopiero dwa tygodnie przed kupiłam bilety. Gdyby nie to że nadal utrzymuję znajomość z osobami poznanymi podczas pracy wakacyjnej to nigdzie bym nie pojechała. Wyjazd z Płocka, dwoma pociągami i po ok 5 h byłam na Dworcu Głównym.







Dwójka robaczków mnie stamtąd odebrała :D
Zafundowali mi małe zwiedzanie i wspaniałe wspólnie spędzone chwile.
Spałam w akademiku u Agnieszki, oczywiście ciężko było zasnąć bo długo się nie widziałyśmy.
Zaczęłam moją przygodę w piątek a pociąg powrotny miałam w niedzielę.






W sobotę rano szybkie śniadanie i biegiem aby zdążyć wszystko ogarnąć. Dla mnie najtrudniejszy był przejazd przez Kraków, nie znając ulic i nazw przystanków (obłęd).
Swoją światową trasę koncertową w 2017 roku pod nazwą 24k Magic Tour rozpoczął  Bruno Mars!
Jaka była i nadal jest moja radość że Polska znalazła się na tej trasie.



Otwarcie bram miało miejsce o godzinie 18 i przez przypadek jadąc miejskim oraz tramwajem udało się dotrzeć tam chwilę przed ogromnym tłumem, który przed budynkiem stał długo w kolejkach. Nawet przed bramką stałam krótko i od razu zajęłam swoje miejsce w wyznaczonym sektorze A11. Epicki występ zaczął się dopiero o 21 ale warto było czekać.

Poniżej krótka relacja. To były dwie najpiękniejsze godziny mojego życia. Więc marzeń nie posiadam! Tego co się tam działo nie opiszą żadne słowa. Akcje koncertowe zapadły w pamięci nie tylko fanom w Polsce. Hooligans spisali się świetnie. Widać było że Bruno był pozytywnie zaskoczony :D On i my daliśmy z siebie wszystko i dzięki temu nigdy tego nie zapomnę.


Ktoś może też tam był? Lubicie jeździć na koncerty? 

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:

Rose^^

Komentarze

Popularne posty