Podróż w inny etap życia!


Tak wygląda budynek w którym aktualnie się znajduję. Zaczęłam studia także konieczna była przeprowadzka w nowe miejsce. Układanie w szafce odłożyłam na czas pakowania się od razu na studia. I to był błąd. Nie mogłam nic znaleźć ;) Jednak gdy się już za to zabrałam to zostało w szafce dużo mniej. Resztę spakowałam. Oczywiście jako jedna z nielicznych miałam tyle toreb. Było to też spowodowane tym, że wiedziałam, że nie wrócę za tydzień do domu a jednak większość tutaj tak zrobiła. Chcieli się zorientować co jeszcze będzie im potrzebne ;) Ja zostając tutaj mam też okazję żeby się z wami tym wszystkim podzielić.




Nauczyłam się tutaj już bardzo dużo rzeczy. A mianowicie, że cola z świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny smakuje genialnie! Rzadko piję colę ale chyba ten sposób będę używać częściej. 



Pierwszy wspólny obiadek był bardzo pyszny i co najważniejsze: odbył się w przemiłej atmosferze.


Pierwsza z moich współlokatorek do Lidia ;) Pięknie zapozowała do fotografii.
Otaczają mnie na prawdę fajne kobitki. Cieszę się, że je wszystkie poznałam.






Mój widok z okna jest po prostu boski! Czwarte piętro ale za to jakie ;)
Do domku będę wracać tak raz w miesiącu bo obiecałam Oli i jej siostrze.




Dziś w netto natrafiłam na piękną świeczkę. Zimowe marzenie ma się palić 23 h. Kosztowało ok 4zł i gdy ją zobaczyłam to już miałam plan w głowie co zrobię gdy się wypali. Wkrótce wam pokażę jak ją wykorzystam.


Lubicie świeczki? Jak wrażenia u reszty studentów?

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

  1. Wszystko super, tylko tam pilnie się ucz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ależ oczywiście ! Przecież tylko po to tu jestem^^

      Usuń
  2. No to faktycznie wszystko masz super :D
    Ciekawy sposób na colę, muszę spróbować!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam NOWA NOTKA
    pozdrawiem
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna świaczka :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, to nowy studencki etap życia! To się zacznie ;)
    A tak serio, to przede wszystkim życzę Ci zdanych sesji i wspaniałych przygód, bo to prawdopodobnie jedne z najciekawszych lat Twojego życia :)
    Ja już na studiach zamieszkałam z moim obecnym mężem, pracowałam też na cały etat, więc trochę mnie ominęły te wszystkie imprezy studenckie, integracje itp. Nie żałuję, ale zanim się przeprowadziłam, to marzyłam o takim mieszkaniu z wieloma ludźmi. Teraz z perspektywy czasu myślę, że wszystko ma swoje plusy i minusy, im więcej ludzi, tym mniej czasu i gorsze warunki do nauki, ale za to bogate życie towarzyskie i kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości :)

    Powodzenia . A co studiujesz? I w jakim mieście? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w studenckim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty