Przegląd zszywek na początek roku szkolnego!


Jest wrzesień czyli koniec wakacji. Włosy większości z nas są co najmniej przesuszone. Myślę, że każda ma jakieś problemy. Mam nadzieję, że ta zszywka chociaż trochę polepszy kondycje waszych włosów: Klik. Według tego opisu mnie osobiście brakuje witaminy B2. Występuje ona  w rybach, serze, jajkach, pieczarkach i wielu innych. Spróbuję zwrócić uwagę na te produkty ;) Jednak pamiętajcie, że każdy ma inną strukturę włosa i gdy mamy duże problemy i nic już nie pomaga to najlepiej zgłosić się do jakiegoś dobrego lekarza. A tak po za tym to jutro już wraca Ola ;D zostaną mi tylko już dwa weekendy aby spędzić z nią trochę czasu.








 Po lewej myślę, że nie trzeba opisywać. Chcę tylko zwrócić uwagę, że niestety często doceniamy coś dopiero gdy to tracimy: Klik. Po prawej moje motto na ten weekend: Klik. Po raz pierwszy zaczynam czytać książki Kinga. Zobaczymy czy mi się spodoba bo wcześniej jakoś nie miałam z nim do czynienia. Mam czas do końca września bo wyjeżdżam i będę tam miała inną bibliotekę.





 Ten napis idealnie odzwierciedla mnie: Klik. Utożsamiam się z ludźmi, którzy robiąc porządek w szafie i tak nie mogą nic znaleźć bo prawie wszystko jest czarne. Ale czarny to nie kolor, czarny to stan umysłu! Musiałam wam pokazać ten piękny rysunek oka: klik. Po prostu wielki szacunek dla autora, to już jest po prostu prawdziwy talent.




No i na koniec fryzura z mojego ulubionego serialu: Klik. Łatwa i szybka w wykonaniu. "Gra o Tron" to jedyna ekranizacja, która podoba mi się bardziej od książki.
Bardzo się cieszę gdy dowiaduje się, że nasz blog zainspirował kogoś do stworzenia swojego. Chcę wam pokazać super prosperujący kawałek internetu dwóch dziewczyn, które tak jak my postanowiły dzielić się ze światem kawałkiem siebie: Diu Clavis. Serdecznie zapraszam do odwiedzin.

Która Zszywka spodobała wam się najbardziej?


























*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi! 

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty