I like vintage!


Od dawna szukałam zegarka, który będzie dla mnie odpowiedni. Ostatni strasznie zniszczyłam w pracy i jest w stanie tragicznym. Szukałam na różnych stronach w internecie i nie tylko. No i w końcu wraz z Oli siostrą znalazłyśmy konto jednego z użytkowników, który ma do zaoferowania na prawdę ciekawą ofertę: Klik. Przy okazji zapytałyśmy się kilku osób czy czegoś nie chcą i tak zebrało się kilka rzeczy. Pani która się ze mną kontaktowała była przemiła. Na prawdę można się spokojnie dogadać.

Wszystko przyszło solidnie zapakowane i w stanie nienaruszonym, Rzeczy są nowe i naprawdę bardzo ładnie wykonane. Już nie wspomnę o cenach, które są bardzo niskie ;)


Zegarek który wybrałam posiada czarny pasek oraz okrągłe ćwieki. Jestem z niego mega zadowolona! Co więcej każdy z zamówionych zegarków przyszedł z działającą baterią która była już umieszczona w środku. Wystarczyło tylko ustawić zegarek na odpowiednią godzinę. Wskazówki są przepiękne i cały design jest super. Dodatkowo do każdego zegarka była dołożona zapasowa nowa bateria. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam i jestem w pozytywnym szoku!






Bransoletki po prawej są na bardzo mocnej gumce więc przetrwają wiele. Zawsze takie chciałam. Zamówiłyśmy sobie z Olą po dwie sztuki. Poniżej bransoletka z innymi ćwiekami. Praktycznie wszystko dostępne jest w różnych kolorach bądź z innymi ćwiekami. Warto zapoznać się z tą ofertą. No i na koniec okazało się, że do każdego zamówienia dorzucane są gratisy. My dostałyśmy wisiorek z dużym pająkiem oraz łzę z czarnym elementem. Przesympatycznej Pani za wszystko dziękujemy i zapraszamy do zakupów. Post nie jest sponsorowany. Chciałam tylko podzielić się fajną ofertą na zakupy.



Która z rzeczy najbardziej wam się podoba?

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi! 

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

  1. Śliczne rzeczy zamówiłaś ;D Ta bransoletka ze stożkami najlepsza, też taką chciałam ale nigdy nie miałam okazji jej kupić.
    Blog Estery zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te rzeczy, pomijając pająka ;d mam do nich wstręt. ;) Ale Tobiewidocznie sie podoba! Miłego noszenia. ;))

    Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty. Sobie samej tego życzę, a Tobie powodzenia w dalszym blogowaniu! Będę częściej z chęcią tutaj zaglądać!;) Zapraszam do mnie na nowy post!:) Bardzo ucieszy mnie, jeśli zostaniesz na dłużej! ;))

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty