Godne uwagi rzeczy z katalogu nr 14/2015!



Katalog z Justyną Steczkowską jako ambasadorką nowego zapachu. Woda perfumowana Avon Attraction dla niej to kategoria: drzewno- owocowa. Zawarte są tam jeżyny, akordy piżmowe oraz ambra waniliowa cokolwiek to znaczy. Koniecznie powąchajcie, jest rewelacyjny. W tym katalogu za kwotę 75zł plus balsam oraz perfumetka gratis. Zaraz po Lucku ten jest moim faworytem, widziałam opakowanie na żywo i jest bardzo szykowne. Po prostu sprawdźcie zapach!


Świetna promocja na kultowe rzeczy. Intensywna kuracja do włosów. To musi być konkretny kopniak dla włosów, ponieważ nakłada się go tylko na jedną minute jeszcze po użyciu maski. Niedługo zacznę testować i już nie mogę się doczekać efektów ;) Tym bardziej, że jest przeceniona z 23zł na 7zł. Korzystajcie bo prędko się to nie powtórzy.


To jest woda toaletowa za którą ja osobiście nie przepadam. (Może dlatego, że ma w sobie różę.) Jednak jest na niego zawsze sporo chętnych więc zwróćcie uwagę na zapach, może komuś się spodoba.


Wszystkie produkty, które powiększają usta są dla mnie! Także to jest chyba najniższa cena tego błyszczyku ever! Posiadam najciemniejszy odcień chociaż według mnie i tak nie widać na ustach tak intensywnego koloru. Jednak dla mnie najfajniejszy jest efekt mrowienia na ustach. Wypróbujcie same!


Teraz coś dla maniaczek lakierów. Dostępne są nowe odcienie. które będą podobno najmodniejsze na jesień. (Ja i tak używam tych które mi się podobają a nie które są akurat modne.) Jednak za aż 10ml cena 9.99zł to super promocja. Gama kolorystyczna ogromna no i dobra jakość.


I tylko tak szybciutko o kremowym korektorze w kompakcie. Właśnie go testuje i jestem jak na razie na TAK! Więc warto go nabyć w takiej cenie bo potem będzie dużo droższy.


Tonik matująco - odświeżający to rewelacja jeśli chodzi o AVON. Warto wypróbować bo efekty widać bardzo szybko. Tym bardziej że jest w takiej cenie.


Coś dla fanów maseczek. Ja osobiście rzadko używam, wolę piling. Jednak jest dużo rodzai więc jak ktoś lubi to znajdzie coś dla siebie. I według moich doświadczeń są bardzo wydajne. Warto wypróbować za tę cenę.


Pierścionki są super! Przymierzałam i starczyło na dwie dłonie i jeszcze chyba z jednym nie wiedziałam co zrobić bo jeden zawsze noszę swój. Świetnie t wygląda. Biżuteria AVON jest hipoalergiczna i 12 sztuk za 29.99zł to jest hit.


Serdecznie polecam luksusowy balsam bb do włosów. Ja nie wiem jak zużyję tak dużą pojemność, ponieważ korzystam gdy mam zamiar ułożyć włosy lub użyć lokówki albo prostownicy.


No i na koniec coś dla fanów kuleczek. Ja się może kiedyś skuszę na ten pędzel bo nadałby się do konturowania. No i zestaw do stylizacji brwi. Jeśli ktoś ma niesforne to produkt w sam raz dla niego.



Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Chcę przekonać innych do produktów avon bo są na prawdę godne wypróbowania! Nie rozumiem czemu czasami na samą wzmiankę osoby kręcą głową i nie chcą mieć nic wspólnego. Która rzecz przypadła wam do gustu najbardziej? Może coś polecacie?

Cały katalog: Link

*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.
* Jeśli post Ci się spodobał podziel się nim z innymi!
*Jeśli Cię do czegoś zainspirowałyśmy to zrób zdjęcie i otaguj: #anvicta. Będzie nam bardzo miło!

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

  1. Hej :)
    Jak chodziłam do gimnazjum, czy do liceum, to faktycznie miałam styczność z kosmetykami avonu , bo zawsze wśród koleżanek była jakaś konsultantka. Pamiętam jak zawsze marzyło mi się mieć jakiś podkłąd z avonu, bp te buteleczki sprawiały wrażenie ekskluzywnych ;) Dzisiaj nie mam praktycznie niczego z avonu, mimo , że w Warszawie otworzyli sklep. Jakoś nigdy mi nie po drodze. Zawsze lubiłam maseczki do twarzy, lubiłam też antyperspiranty w kulce i te duże żele pod prysznic :) Zaciekawiłaś mnie tą intensywną kuracją na włosy, koniecznie daj znać czy Ci się sprawdziła , ok ?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierścionki jakie śliczne !

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty