Kuracja dla włosów

Po farbowaniu moje włosy były zniszczone, łamliwe i rozdwajające się. Szukałam różnych środków "leczniczych" i wpadł mi w ręce zestaw AVON "natychmiastowa naprawa".
Teraz już kończę te produkty, kupowałam je kilkukrotnie i mogę z czystym sumieniem opowiedzieć o ich działaniu.

Zestaw zawiera keratynę.

Keratyna w zabiegach na włosy

Zabieg keratynowy stosuje się w celu wzmocnienia, wygładzenia i wyprostowania włosów. Sprawia on, że włosy są gładsze, miękkie, błyszczące i znacznie mniej podatne na pękanie. Można go wykonać w przypadku każdego typu włosów, bez względu na to, czy są one kręcone, czy też falowane.


1. Szampon "Natychmiastowa naprawa" ok 11 zł 400 ml
2.Kuracja na rozdwajające się końcówki ok 17 zł
3. Zastrzyk keratyny ok 8 zł
4. Maska 14 zł
5. Kuracja w sprayu ok 9 zł
6. Odżywka ok 9 zł











Korzystałam z części kosmetyków przez około 3, 5 miesiąca i jestem bardzo zadowolona.

Włosy się nie rozdwajają, są dużo gładsze w dotyku, ale jak wyżej wspomniałam kreatyna prostuje włosy, więc przez ten czas mogłam pożegnać się z odbudową loków.
Ogólnie zakup uważam za udany i polecam, aczkolwiek teraz przetestuje inny zestaw z kompleksem Nutri 5. Szampon 250ml, odżywka 250ml i spray 100ml możemy kupić za 29,99 zł.
 Wszystkie ceny mogą ulec zmianie. Tutaj podałam ceny z 13 katalogu.
Często zdarzają się promocje lub pakiety, wystarczy na bieżąco śledzić katalogi.

Ola ;3
                                                                                                                  

Komentarze

  1. Pofarbowałam wczoraj włosy na blond, chyba przyda mi się ten post.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz tylko cierpliwie czekać na efekt. To niestety nie jest produkt, który naprawia włosy w tydzień.

      Usuń
  2. Nie farbuje włosów, ale na pewno opowiem o tym mojej mamie ;D
    Mój Blog <--- Zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty