Przedłużanie włosów metodą na ringi!

Dostałam misję przedłużenia włosów, nie wiem która z dziewczyn wpadła na pomysł żeby zaangażować w to mnie ale chociaż się czegoś nauczyłam ;)
Nie było sensu nagrywać filmiku z instruktażem, ponieważ taki już istnieje :Klik
Jednakże najpierw trzeba było te włosy zamówić: Klik, zamówione zostało 40 szt czyli dwa pakiety. Na początku wydawało się, że tego jest bardzo mało ale główną wadą było coś innego. Po prostu te pasemka były według mnie za chude, nawet jeśli chciałabym przyczepić więcej pasemek to nie było gdzie jeśli chodzi o tył głowy. Więc gęstsze pasemka i byłby pełny sukces.

Oczywiście każde zdjęcie jest z innej odległości bo po co miałabym robi z tej samej... Mądra ja^^
Ale różnica w długości jest ogromna! Chociaż zdaniem dziewczyn pewni faceci nie zauważą różnicy. Pasemka miały długość 40cm, nawet w opakowaniu było kilka sztuk ringów na zapas. Kreowałam te włosy tak z dobrą godzinę ale zabawa była niezła. Najlepsze w tym wszystkim było to że w ogóle się z nimi spotkałam bo dawno się nie widziałyśmy i plotkowałyśmy bardzo długo!



Ta metoda jest świetna i sama bym jej nie odkryła. Gdy włosy trochę urosną to ringi można poluźnić i przesunąć pasemka wyżej. Nie zdejmuje się ich tak jak te doczepy na klamry. Jestem bardzo ciekawa ile wytrzymają. Sprawdzona została podatność na układanie, lokują się tak jak naturalne i równo szybko ulegają prostownicy ;)
Aby uzyskać najbardziej naturalny efekt całe włosy zostaną pomalowane na jeden odcień blondu bo według producenta jest to możliwe.

Chciałabym jeszcze wspomnieć o stronie na Facebooku mojej koleżanki, która wykonuje piękne makijaże! Klik
Na to piękne zdjęcie nie mogę się po prostu napatrzeć ;) mam nadzieję, że wpadnę kiedyś pod jej pędzel!


*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy efekt przedłużania włosów:)
    www.allicestyle.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Cię zainteresował ;) obiecuje zajrzeć na Twojego bloga i jeśli mi się spodoba to również zaobserwuje

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty