Niebieska pianka do włosów!

Zawsze chciałam mieć niebieskie włosy, jednak wiem, że żeby uzyskać taki efekt musiałabym rozjaśnić włosy. A tego nie chce. Jaką kolwiek farbę użyje to i tak nigdy nie wychodzi efekt taki jak przewidział producent. Raz nawet rozjaśniłam ale i tak kolor był inny niż na opakowaniu. Także z doświadczenia wiem, że nigdy nie wiem czego mogę się spodziewać ;)
I tak było i tym razem. Zamówiłam piankę z firmy: Wats elsee na allegro za 10,90zł. Oczywiście w kolorze niebieskim ;) Link


Pianka zawiera 75ml i według producenta utrzymuje się od 6 do 8 myć. Myślę że jak bym chciała to takie jedno opakowanie starczyło by mi na dwa razy. Mój kolor przed użyciem pianki był połączeniem kilku odcieni brązowego ;) Nie potrafię bliżej zidentyfikować tego koloru. Zresztą często nie wiem jak nazywać kolory na moich włosach. 


Pomalowaniem moich włosów podjęła się Olcia i jak na pierwszy raz to nie było źle bo nie byłam niebieska na całej twarzy ;D Jednak efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Moje włosy były tak jakby czarno zielone. No ale chciałam po prostu zmiany a nie koniecznie niebieskich włosów. Nawet po pierwszym myciu kolor zmienił się nie znacznie chociaż wiem, że niedługo zejdzie całkowicie.



                                                                                                                   O to porównanie przed i po ;) 

Chcę wam pokazać różnicę miedzy blond oraz moimi włosami po użyciu pianki ;) To zdjęcie najbardziej obrazuje mój kolor, jednak już po pierwszym myciu z zielonej poświaty zostało bardzo mało.

Zapraszamy również na filmik jaki powstał podczas malowania:

                        


*Każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
*Podoba Ci się nasz blog? Dodaj do obserwowanych i podaj w komentarzu swój, jeśli nam się spodoba to także dodamy do obserwowanych.

social media:
-https://www.facebook.com/pages/Anvicta/882170868522323?notif_t=page_new_likes
-https://instagram.com/anvicta_/
-http://zszywka.pl/u/emolove
-https://www.youtube.com/channel/UCSIBtfR_gQFiFJfLSpi-ZwA/feed

Róża^^

Komentarze

Popularne posty